Меню
Главная » Статьи » Маркетинг

ААҚ LG Elektronics Almaty Kazakstan компаниясының өндірістік және маркетингтік іс-әрекеттерін талдау
МАЗМҰНЫ
Кіріспе 4
І-тарау. Маркетингтiк ортаның теориялық аспектілері 7
1.1 Ішкi маркетингтік ортаның мәні, сипаты 7
1.2 Сыртқы маркетингтік ортаның негізгі факторлары 13
ІІ-тарау. ААҚ « LG Elektronics Almaty Kazakstan» компаниясының өндірістік және маркетингтік іс-әрекеттерін талдау 25
2.1 Компанияның жалпы сипаты, құрылымы және мақсаты 25
2.2 Компанияның өндірістік және қаржылық нәтижесін талдау, бағалау 32
2.3 Компанияның маркетингтік іс-әрекетін және маркетингтік орта факторларын талдау және бағалау 41
2.4. Компанияның өндірістік және маркетингтік іс-әрекеттерін дамыту жөнінде ұсыныстар 58
Қорытынды 63
Пайдаланылған әдебиетердің тізімі 66
Категория: Маркетинг | Добавил: Admin (03.10.2011)
Просмотров: 504 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Наш опрос
Вы расскажете о нашем сайте своим знакомым?
Всего ответов: 1009
Статистика

Онлайн всего: 9
Гостей: 6
Пользователей: 3
mapedtug, PedarEn, ArokkhZilt