Меню
Главная » Статьи » Маркетинг

Банктегі маркетинг қызметін ұйымдастыру мен клиенттерді тарту әдістері Қазақстан Халық Банкі мысалында
МАЗМҰНЫ Беттері
КІРІСПЕ 9
1 Корпоративті клиенттер нарығындағы банктік маркетингтің теориялық негізі 11

1.1 Банкттегі маркетинг қызметін ұйымдастырумен клиенттерді тарту әдістері. 11
1.2 Банктің қызметтері мен өнімдер нарығын сегментациялау 29

2 Корпоративті клиенттерге банкттік қызмет көрсететін нарықты талдау 45

2.1 Корпоративті клиенттерге көрсететін негізгі қызмет түрлерінің нарығын талдау 45

2.2 «Қазақстан Халық Банкі»-нің қаржылық көрсеткішіне талдау жасау
72
3 Корпоративті клиенттер нарығындағы маркетинг зерттеулерді ұйымдастырудың жетілдіру жолдары 68
3.1 Тұтынушының қанағаттану дәрежесін анықтау үшін бағытталған әдістемелік тәсілдемелер 68
3.2 Банкттің инновациялық саясатына маркетингттің тұрғысы. 79
ҚОРЫТЫНДЫ 83
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 90
Категория: Маркетинг | Добавил: Admin (03.10.2011)
Просмотров: 480 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Наш опрос
Вы расскажете о нашем сайте своим знакомым?
Всего ответов: 1009
Статистика

Онлайн всего: 8
Гостей: 5
Пользователей: 3
mapedtug, PedarEn, ArokkhZilt