Меню
Главная » Статьи » Маркетинг

McCann-Erіckson Kazakhstan жарнамалық агенттіктің маркетингтік іс-әрекетін және даму мүмкіншіліктері
Мазмұны
Кіріспе 2
І-тарау. Маркетингтік жүйедегі жарнаманың мәні мақсаты және түрлері 5
1.1 Жарнаманың мақсаты, түрлері және олардың сипаты 5
1.2 Жарнаманы тарату құралдары және олардың сипаты 17
1.3 Жарнаманы жоспарлау кезеңдері және бюджеті 29
ІІ-тарау. “McCann-Erіckson Kazakhstan” агенттігіндегі жарнамалық іс әрекеттерді талдау және баға беру 39
2.1 “McCann-Erіckson Kazakhstan” жарнамалық агенттігінің мақсаты, сипаты мен міндеттері 39
2.2 Жарнамалық агенттіктің көрсететін қызмет түрлерін талдау 44
2.3 Қазақстандық жарнама нарығының және “McCann-Erіckson Kazakhstan” жарнамалық агенттігінің жарнама бюджеттерін талдау 53
ІІІ-тарау. “McCann-Erіckson Kazakhstan” жарнамалық агенттігінің дамыту жолдары 64
3.1 Әлемдік жарнама нарығы және жарнамалық іс-әрекеттің перспективті бағыттары 64
3.2 Жарнамалық агенттіктің маркетингтік іс-әрекетінің тиімділігін жоғарылату жолдары 72
Қорытынды 78
Пайдаланылған әдебиеттер 80
Категория: Маркетинг | Добавил: Admin (03.10.2011)
Просмотров: 430 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Наш опрос
Вы расскажете о нашем сайте своим знакомым?
Всего ответов: 1002
Статистика

Онлайн всего: 9
Гостей: 5
Пользователей: 4
uapedtug, Gabrielvieno, SarahCoaky, tapedtug