Меню
Главная » Статьи » Маркетинг

Нарықтық экономикаға байланысты фирмада маркетинг қызметін жетілдіру Темірбанк АҚ мысалында
Мазмұны
КІРІСПЕ 3
І БӨЛІМ. Нарықтық экономика жағдайында маркетинг 6
қызметінің мәні және рөлі 6
1.1. Маркетинг қызметінің мәні және сипаттамасы 6
1.2. Қазақстанда маркетинг қызметінің қалыптасуы және дамуы 20
ІІ БӨЛІМ. «Темірбанк» АҚ маркетинг қызметінің ерекшеліктері және оның даму бағыттары 38
2.1. «Темірбанк» АҚ –дағы маркетинг қызметінің қалыптасу тарихы 38
2.2. «Темірбанк» АҚ маркетинг қызметінің артықшылықтары мен кемшіліктері 43
2.3. «Темірбанк» АҚ маркетинг қызметінің даму перспективасы 47
ҚОРЫТЫНДЫ 50
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі 52
Категория: Маркетинг | Добавил: Admin (03.10.2011)
Просмотров: 413 | Рейтинг: 2.3/3
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Наш опрос
Вы расскажете о нашем сайте своим знакомым?
Всего ответов: 1000
Статистика

Онлайн всего: 5
Гостей: 3
Пользователей: 2
Mervinvaf, Dargothwern