Меню
Главная » Статьи » Маркетинг

Қонақүй клиенттерін орналастыруды және оларға қызмет көрсетуді ұйымдастыру Қазақстан қонақүйі мысалында
Жоспар

Кіріспе 1
1 бөлім. Қонақ үй шаруашылығының мазмұны:орналастыру құралдары мен нөмірлердің жіктелімі 4
1.1Қонақ үй қызметтерінің мәні. Қонақ үйлер мен нөмірлер жіктелімі 4
1.2 Қонақ үй және орналастыру құралдарының қызмет сапасы. 12
1.3 Қазақстанда қонақ үй бизнесінің даму эволюциясы 19
2 бөлім. Қазақстан Республикасындағы қонақ үй бизнесінің дамуын талдау (“Қазақстан” қонақ үйінің мысалында) 24
2.1 Қазақстан Республикасындағы қонақ үй шаруашылығының қазіргі даму бағыттары 24
2.2 ЖШС “Бұрған” Қазақстан қонақ үйінің сипаттамасы 33
2.3 ”Қазақстан” қонақ үйінің нарықтық мүмкіндіктерін талдау 47
3 бөлім .Қонақ үй клиенттерін орналастыруды және оларға қызмет көрсетуді ұйымдастырудың жетілдіру бағыттары 58
3.1 “Қазақстан” қонақ үйінде маркетингті ұйымдастыру 58
3.2 “Қазақстан” қонақ үйін басқаруды және ұйымдастыруды жетілдіру 63
Қорытынды 68
Қолданылған әдебиеттер тізімі 70
Категория: Маркетинг | Добавил: Admin (03.10.2011)
Просмотров: 615 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Наш опрос
Вы расскажете о нашем сайте своим знакомым?
Всего ответов: 1009
Статистика

Онлайн всего: 9
Гостей: 6
Пользователей: 3
mapedtug, PedarEn, ArokkhZilt