Меню
Главная » Статьи » Маркетинг

Жеке тұлғаларға қызмет көрсету нарығын маркетингтік зерттеу Банк ЦентрКредит мысалында
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ 1
1 ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛАРҒА БАНКТІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУДЕГІ МАРКЕТИНГТІК ЗЕРТТЕУЛЕР МӘНІ ЖӘНЕ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ 3
1.1 Маркетингтік зерттеулер мәні, мазмұны және әдістері 3
1.2 Банктің нарықтық мүмкіндіктерін талдау 11
1.3 Банктік қызметтердің жеке тұлғалар нарығын талдау 18
2 «БАНК ЦЕНТРКРЕДИТ» БАНКІНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛАРҒА КӨРСЕТЕТІН ҚЫЗМЕТТЕРІН ТАЛДАУ 27
2.1 Банк ЦентрКредиттің несиелік қызметтерін талдау 27
2.2 Банк ЦентрКредиттің депозиттік қызметтерін талдау 37
3 «БАНК ЦЕНТР КРЕДИТТІҢ» ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛАРҒА ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУДЕГІ МАРКЕТИНГТІК ЗЕРТТЕУЛЕРІН ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ 42
3.1 Банк бейнесін қабылдауда банк клиенттерін гендерлік талдау 42
3.2 Банктік қызметтер нарығын кластерлік талдау 48
3.3 Банктік қызметтерді маркетингтік зерттеулердің тиімділігін арттыру жолдары 54
ҚОРЫТЫНДЫ 58
ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ 61
Категория: Маркетинг | Добавил: Admin (03.10.2011)
Просмотров: 491 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Наш опрос
Вы расскажете о нашем сайте своим знакомым?
Всего ответов: 1000
Статистика

Онлайн всего: 4
Гостей: 3
Пользователей: 1
doresogabeh84