Меню
Главная » Статьи » Менеджмент

Нарық жағдайында өнім сапасын басқару Қант АҚ мысалында
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ.......................................................................................................................3

1 НАРЫҚ ЖАҒДАЙЫНДА ӨНІМ САПАСЫН БАСҚАРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Сапа туралы түсінік, ауыл шаруашылық өнім сапасын арттырудың маңызы мен мәні..................................................................................................5
1.2. Бүкіләлемдік сауда ұйымына кіру алдында өнімнің сапасын көтерудің маңызы........................................................................................................................11
1.3 Қазақстан Республикасындағы өнім сапасын басқару..................................20

2 «ҚАНТ» АҚ-НЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ӨНДІРІЛГЕН ӨНІМНІҢ САПАСЫ

2.1 Кәсіпорынның жалпы технико-экономикалық сипаттамасы.......................23
2.2 Кәсіпорында өнім сапасы көрсеткіштерін бағалау ерекшеліктері..............33
2.3 Өнім сапасының экономикалық тиімділікке әсері..........................................39

3 ӨНІМНІҢ САПАСЫН БАСҚАРУДЫ ЖЕТІЛДІРУ ЖОЛДАРЫ

3.1 Өнім өндіру технологиясын жетілдіру.............................................................44
3.2 Шетелдік озық өнім өндіру тәжірибесін және сапа жүйесін ендіру...........50
3.3 Кәсіпорынның инновациялық қызметін жетілдіру........................................56

ҚОРЫТЫНДЫ...........................................................................................................62

ҚОЛДАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ.................................................................66
Категория: Менеджмент | Добавил: Admin (03.10.2011)
Просмотров: 503 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Наш опрос
Вы расскажете о нашем сайте своим знакомым?
Всего ответов: 998
Статистика

Онлайн всего: 12
Гостей: 6
Пользователей: 6
BenEl, Samuelmelf, MitchBuh, PeraturQuit, AsaruWew, DaroMl