Меню
Главная » Статьи » Менеджмент

Қонақ үйі кәсіпорынындағы қызмет сапасын басқару жүйесі
Мазмұны

Кіріспе..........................................................................................................................3

1. Қызметтің сапасын басқарудың теориялық негізі...................................5-13
1.1. Сапа менеджментінің эволюциясы.................................................................5
1.2. Сапаны басқарудың шетелдік тәжірибесі және ғылыми мектептері....13

2. Данияр қонақ үйі кәсіпорынындағы қызмет сапасын басқару жүйесін сараптау................................................................................................................26-44
2.1. Данияр қонақ үйіне жалпы сипаттама және экономикалық көрсеткіштері...........................................................................................................26
2.2.Данияр қонақ үйінде қызмет көрсетудің сапасын басқару...................36
2.3 “Данияр” қонақ үйіндегі сервисті бағалау және реттеу............................44

3. .«Данияр» қонақ үй кәсіпорнындағы қызмет сапасын басқаруды жетілдіру әдістері................................................................................................48-62
3.1.Сапа менеджментінің жалпы концепциясы.................................................48
3.2. Сапа көрсеткіштерінің түрлері және бағалау әдістері..............................59
3.3. Сапаны жетілдіру бойынша ынталандыру қызметтері ........................62

Қорытынды..............................................................................................................66
Категория: Менеджмент | Добавил: Admin (03.10.2011)
Просмотров: 569 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
Наш опрос
Вы расскажете о нашем сайте своим знакомым?
Всего ответов: 1000
Статистика

Онлайн всего: 3
Гостей: 2
Пользователей: 1
doresogabeh84